Super tevreden van mijn behandeling, Amanda is zeer fijn in omgang een top in haar vak.
Hele vriendelijke en bekwame dame! Goede service.
Amanda is een heel professioneel. Legt goed uit wat ze gaat doen.
Supervriendelijk vrouw! Het was een tijd geleden dat ik me nog liet waxen, ik had dus wel wat pijn verwacht. Het tegendeel werd bewezen. Een vrouw met ervaring die weet wat ze doet.
Geweldige service en behandeling tot in de puntjes uitgevoerd. Ik kom zeker terug!
Heel vriendelijke vrouw :)
Amanda is erg professioneel en klantgericht, altijd erg vriendelijk. Fijn om terug te komen bij haar:)
Perfect maar zo kennen we Amanda!
Een vrolijke vriendelijke vrouw die duidelijke uitleg gaf over wat je kon verwachten.
The best treatment with the best professional.