4.9
gebaseerd op 50 reviews

Super tevreden van mijn behandeling, Amanda is zeer fijn in omgang een top in haar vak.

Kristien - meer dan een jaar geleden

Dank je wel❤️❤️❤️

Amanda Beauty Clinic

Hele vriendelijke en bekwame dame! Goede service.

Ruth - meer dan een jaar geleden

Amanda is een heel professioneel. Legt goed uit wat ze gaat doen.

Charlotte - bijna 2 jaar geleden

Dank je wle❤️

Amanda Beauty Clinic

Supervriendelijk vrouw! Het was een tijd geleden dat ik me nog liet waxen, ik had dus wel wat pijn verwacht. Het tegendeel werd bewezen. Een vrouw met ervaring die weet wat ze doet.

Helena - bijna 2 jaar geleden

Super blij dat het meeviel ❤️❤️ dank je wel

Amanda Beauty Clinic

Geweldige service en behandeling tot in de puntjes uitgevoerd. Ik kom zeker terug!

Jirka - bijna 2 jaar geleden

Dank je wel❤️

Amanda Beauty Clinic

Heel vriendelijke vrouw :)

Milana - bijna 2 jaar geleden

Dank je❤️❤️

Amanda Beauty Clinic

Amanda is erg professioneel en klantgericht, altijd erg vriendelijk. Fijn om terug te komen bij haar:)

Priscila - bijna 2 jaar geleden

❤️dank je wel

Amanda Beauty Clinic

Perfect maar zo kennen we Amanda!

Inge - bijna 2 jaar geleden

Een vrolijke vriendelijke vrouw die duidelijke uitleg gaf over wat je kon verwachten.

Mindy - bijna 2 jaar geleden

The best treatment with the best professional.

Estela - ongeveer 2 jaar geleden